فاطیمافاطیما، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

فاطیمای مامان

نذری فاطیما و اولین قدم

1390/1/12 16:39
نویسنده : مژگان
218 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net 

یک روز عاشورا من و خاله طهورا و بابا حامد و عمو علی رفتیم بازار که تعظیه ببینیم...

خیلی زیبا و با شکوه بود٫من و خاله طهورا همان جانذر کردیم که اگه سال دیگه بچه دار شیم غذا

نذری بدیم...

که سال بعد من (فاطیمای) نانازی داشتم و خاله طهورا (هستی) گلی تو دلش بود...

پری روز اربعین دومین نذری بود که می دادیم ٫ایشالله امام حسین قبول کنه و نگهدارت باشه  نفسم

عزیزم امروز من به تو افتخار میکنم٫ چون بعد از این همه انتظار توانستی با روروئک به جلو حرکت کنی

برای چند لحظه مبهوت بودم و باورم نمی شد ! انقدر ذوق داشتم همون لحظه به همه زنگ زدم واین خبر

خوب و به همه دادم 

امیدوارم تمام مراحل زندگی ات هم قد مهای محکم و استوار برداری کوچولوی مامان.

سیب خوبه یا موز؟ج:موز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)